Udruga Hepatos Rijeka na Akademiji poslovnih vještina
Datum objave: Četvrtak, 01. Prosinac 2022. 11:19
Udruga Hepatos Rijeka i voditeljica ureda udruge Ana Martinez di Monte Muros izabrana je između 35 prijava organizacija civilnog društva, od kojih je njih deset došlo iz Zagreba, dvije iz Koprivnice, a ostale iz Osijeka, Splita, Rijeke, Varaždina, Kutine, Nove Gradiške, Delinica, Malina, s Krka, Malog Lošinja, Murtera, iz Knina i Jakovlja, Delnica, Karlovca i Ozlja, pa čak i Skopja na Akademiju poslovnih vještina.
Akademija poslovnih vještina jednogodišnji je program edukacija kroz koji menadžeri/ce organizacija civilnog društva uče od najboljih stručnjaka/inja iz poslovnog sektora.
Pohađanjem Akademije poslovnih vještina i zahvaljujući iskustvima stručnjaka/inja iz poslovnog sektora, stječu se znanja iz područja menadžmenta, leadershipa, marketinga i financija, te prilika umrežavanja s najboljim menadžerima/icama u organizacijama civilnog društva.
Program se odvija od studenog 2022. do lipnja 2023. kroz 14 edukacija koje provode renomirani stručnjaci/kinje iz partnerskih organizacija: ACT grupa, A1 Hrvatska, Erste banka, Philip Morris Zagreb, Pisalica i PwC Hrvatska.
Peta akademska godina za menadžere u organizacijama civilnog društva počela je 21. studenog, kada je održan event za upoznavanje polaznika/ica pete godine Akademije poslovnih vještina s predavačima/icama i međusobno.
Uvodno događanje održalo se u zagrebačkom uredu Philip Morrisa, tvrtke koja je jedan od partnera Akademije. Nakon pozdrava domaćina, slijedilo je detaljno predstavljanje svih 13 modula koji čine ovogodišnji program.
Jelena Anđelić, voditeljica projekta, održala prezentacije o temama koje će se obrađivati. Svoja iskustva s programa je u kratkom i živopisnom predavanju podijelio i prošlogodišnji polaznik Ivan Zidarević, a event je nastavljen u ležernom tonu, druženjem i upoznavanjem.
29. i 30.11.2022. održana su prva dva edukacijska modula održana su u prostoru Oaza Joyful Kitchena, a radionice su vodili Teo Petričević i Tina Sirotić iz Erste Banke, koja je također jedna od tvrtki-partnera programa.
Teme održanih modula bile su:
1/ (Impact) strategiziranje i strateško upravljanje
Globalno izazovna i turbulentna današnjica traži i naglašava važnost sustavnog razmišljanja, planiranja i poslovanja. Impact strategije omogućuju organizacijama da svoju misiju sagledaju iz drugačije perspektive, te postave mehanizam kontinuiranog preispitivanja unutarnjih i vanjskih procesa, kako bi maksimizirale pozitivan utjecaj na zajednice u kojima posluju. Sudionici će naučiti principe, dizajn i praksu strateškog planiranja i upravljanja usmjerenog na utjecaj, kao i načine uravnotežavanja utjecaja i poslovnih modela u svakodnevnom poslovanju i dugoročno.
2/ Poslovni modeli organizacija civilnog društva
Prevladavajuća je percepcija i razumijevanje da organizacije civilnog društva ne trebaju i nemaju poslovne modele. Ipak, svaka se organizacija (bilo da se radi o poduzeću, javnoj organizaciji ili organizaciji civilnog društva), suočava s vrlo sličnim potrebama i izazovima. Svima je zajedničko da trebaju razviti poslovne modele kako na najučinkovitiji način pretvoriti dostupne resurse u kratkoročne rezultate, učinak i dugoročni utjecaj. Poslovni model organizacije dakle opisuje načine kako stvoriti, isporučiti i maskimizirati vrijednost za kranje korisnike i samu organizaciju. To je pristup i alat koji je primjenjiv za bilo koju organizaciju, bez obzira na veličinu ili sektor u kojem posluje.
Veselimo se idućoj radionici koja je posvećena menadžmentu, a na rasporedu je 15. prosinca 2022. godine. Vodi ju Jelena Anđelić, voditeljica projekta održat će se online.